Cause I'm leaving on monday morning

När jag vaknade i morse så trodde jag att det var söndag. Tänkte, vilken tur, då kunde jag få sova ut. Men sen slog det mig att det redan hade blivit måndag :/ Men som tur var så har ju vi sovmorgonen på måndagar och börjar inte förrän 12:30 så kunde ju faktiskt sova ut.
Har inte så mycket att berätta om idag. Vi hade multimedia, har den bästa gruppen med de duktigaste tjejerna, så fotade klart uppgiften idag. Efter skolan gick jag och Moa för att beställa tatueringtid! Åh jag har SÅ många idéer på vad jag vill ha!! Så nu får jag vänta till April. SÅ SJUKT JÄVLA PEPPAD!!!
Efter det så gick jag runt på stan själv för att vänta på pappa som skulle ge mig skjuts hem. Tittade runt men hade inte mycket pengar med mig, men blev en lipgloss-sak som bokstavligen smakar godis. Kommer säkert äta upp den...

Hehe, det där med att ta fel på dag har hänt mig allt för många gånger, så har man tagit det lugnt, och efter några 30min får man hetspanik och får springa ! ;D

Fett söt blogg!

nice, bestämt vad det blir för tattoo? :))




Kom ihåg mig?