Grattis pappa!<3

Grattis min fina pappa på farsdagen. De senaste två åren så har vi kommit varandra så nära och han har hjälpt mig igenom de hemskaste ångesten och panikattacker. Vet inte vad jag skulle göra utan dig..<3
Annars idag så har jag varit ute och fotat (bilderna nedanför) och så kom Moa hit! :D Så vi gjorde klart lite skolarbete och sen nörda vi sims. Gryyyyyymt roligt och jättebra avslutning på denna ovanligt trevliga helgen:)

jag tyckte att det var så roligt att så många svarade igår. Så idag tänkte jag istället fråga vad ni gillar för kategori på blogg. Tex: Fotoblogg, modeblogg o.s.v! :)

kramisar!

Hejsan! :) De skulle vara kul om du ville vara med i dagens blogg :)

Hej!

Har en tävling på bloggen just nu där du kan vinna en nagelprodukt från Ginztra.com, du får själv välja vilken produkt just du vill vinna! Det finns lösnaglar, nagellack, dekoration, handkrämer !

Var gärna med och tävla :)

http://amaaanda.myshowroom.se/tavling-dar-du-far-valja-din-vinst-sjalv/



Kram Amanda

Hej! Har en tävling på bloggen nu där du kan vinna ett iPhoneskal. Har du ingen iPhone? Perfekt julklapp i såna fall! ;)

http://amandaochsaga.se/2011/november/tavling-iphoneskalse.html#comment




Kom ihåg mig?