the only thing that's cooler than being cool is being ice-cool

Hejhopp! Slår vad om att hälften av stans ungdomar är på körfältsgrillen, dricker och har det mys i det perfekta vädret. Jag är ingen som dricker, så känner mig inte så sugen på att vara där. Kan ha kul utan alkohol, men inte kul när typ 90 % av alla ska bli fulla. :') Har det mysigt hemma istället med glass, bra musik och fint väder här med höhöh. Vi har ju sol på våran uteplats nästan dygnet runt.  Ska bara ta det lugnt ikväll och vila upp mig så blir det skola i morgon.
Har mått illa hela helgen och natten mot idag så kräktes jag och allt sånt där. (Jag vet att ni vill ha detaljer, haha). Men nu har det gått över så blir skola i morgon :)


Har nu blekt mina slingor mer, så nu är det äntligen blondt!

sv: Tack! Krya på dig du med :)

moa

Åh, vad fint :'D




Kom ihåg mig?