Never say never!

Jag kan säga den, utan att skämmas, att filmen Never say never med Justin Bieber är otroligt bra! Innan ni dömer honom - se filmen!! Otroligt talangfull och inspirerande! Så sjukt hur stor han har blivit. Läste förresten att han hade 10 000 000 (tiomiljoner) som följer honom på twitter. Hehu! Men filmen var så grymt bra så alla borde se den. Ni kommer helt ändra uppfattning om honom när ni har sett den (ni som inte gillar honom).

Säger som honom. "Never say never".

Gjorde några printscreens.


har lagt ytill dig nu så säg till när du lägger till mig :D

heejj!!

hjälp mig att hitta den bästa sidan för att fixa grejer !!!!

Gå in på min blogg & läs uppgiften om du vill & hjäp mig.

Den som ger mig den bästa sidan blir länkad på onsdag ;DD



(din design var väldigt fin, var gjorde du den? )

Kram

Jo visst har det vart tufft, men har fått mkt hjälp från min familj vilket jag är mkt tacksam över :)



Vart bor du i Jämtland? =)

OMG;MÅSTE SE FILMEN??



www.battdesign.blogg.se




Kom ihåg mig?