Glass!!

Avslutar kvällen med lite glass. Har aldrig ätit liknande förut. Smakar "lyx" haha. Om ca en timme så börjar världens bästa program, Desperate Housewives! I morgon har vi också nationella i matte. Jag känner mig inte så orolig, men är spänd eftersom jag har så mycket krav på mig själv. Vill ju verkligen blir klar med matten nu eftersom jag vill läsa matte B nästa år. Så jag hoppas på det bästa och hoppas att jag klarar nationella nu :)

Lycka till till alla andra ettor som också ska göra det i morgon!


Mm vad gott det ser ut:D

sV: jag har premium:)

Hej, allt bra med dig?:)

moa

Fytusan, vad det såg gott ut! :)



Och, jag saknar diig!

Svar: Tack! :)

Hej!

Fin blogg. :) Undrar om du skulle kunna göra mig en superliten tjänst? :) Gå isåfall in på noonewantsforever.blogspot.com och rösta på mitt skämt (nummer fem) i vänster sidospalt. :) Är nämligen bara 40 minuter kvar av tävlingen och behöver nån mer röst för att vinna! Slänger du in en kommentar i min blogg att du har röstat blir du även länkad inför mina 150-200 unika läsare per dag. :)

Kram och tack på förhand. :)




Kom ihåg mig?