feeling sick

Har knappt uppdaterat något idag, men det är för att jag har spenderat halva dan liggandes i sängen utan att kunna röra mig. Jag är en sån som har väldigt lätt för att bli illamående, och idag blev det så. Var inte på skolan idag för mådde för illa, men det gick över sen där mitt på dan. Sen efter vi käkat middag så skulle jag följa mamma på affären. Då blev jag tvärillamående. Direkt när jag kom hem igen så gick jag bara och la mig i sängen och har sen legat där hela kvällen. Har ingen aning om varför! Börjar misstänka att jag har nåt problem med balanssinnet eller att jag har väldigt lågt blodtryck? Jag kan liksom inte fästa blicken i något och blir yr när jag ska titta på något. Det bara snurrar och är helt skakis i kroppen. Äckligaste känslan ever! Mitt största fobi är just illamående och att spy. Det är så fruktansvärt hemskt. Skulle kunna offra min vänstra arm för att aldrig mera behöva må illa eller att spy. Lätt!

Men nu säger jag godnatt. Är bara plågsamt och sitta uppe när man mår illa.

En oredigerad bild:)

- Trevlig helg!

M

sv - tack så jätte mycket .. Gärna ;)




Kom ihåg mig?