Everything comes naturally

En mycket trött Linn. Ser ni förresten att jag har typ en dm lång utväxt? Dags och färga kanske D: Ge mig tid och pengar! Ska färga hela håret svart. Men iallafall, så har jag pluggat flera timmar i dag och har blivit klar. Idag orkar man inte fixa sig. Så här har ni en HELT osminkad och ofixad Linn. Kan ju inte påstå att man alltid är så j*vla fräsch :| HEhehHuHU
Nu ska jag gå och ta ett bad och dricka te innan BB börjar! see ya!

ÅHHH vad fin du är, seriöst ;w;



hahaha ja, ryan är bäääst :D love him! XD

Hej! Var med och tävla om ett hårstylings kit från Got2b/Schwarzkopf :)

Reglerna är enkla och alla kan vara med!

Lycka till :)



http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html#comment

MEN! är det inte du som är kompis med Moa? :) Känner igen dig från hennes blogg :O haha




Kom ihåg mig?