ute i snön

Nu har vi precis kommit in efter att varit ute och lekt i snön i flera timmar. Nu ska vi äta smörgåstårta! Mums så gott! :D Vi kommer även att äta middag här och sen åker vi hem till Östersund igen. Men det blir väl inte förrän vid 6-7 tiden skulle jag tro.


En bild jag fotade igår på en blomma :)

My

snygglinn vi måste ses snarast! <3

Sv: Det var så lite så! Awh, tack! :D

Jag vet faktiskt inte, men min bror har det så jag har i alla fall vissa drag. Utredning är för det och ADHD så jag får se senare om vad de anser att jag har.

- Tack så mycket, nej jag använder faktiskt gimp :)

Sv: Oh okej! De fick inte heller misstankar om mig fören nu fast då var det ADD som gällde, nu vet jag inte längre. Det kanske inte är något men vi får se! Har du fått någon bra hjälp för det? :)

Sv: Det är inte så mycket att göra när en sådan våg kommer... fruktandsvärt...



Snygg bild btw! Vart i landet bor du? :)

Jättefin bild!




Kom ihåg mig?