Har gjort mer än vad du tror

Jag var lite dålig på att uppdatera.. Men jag har inte haft tid/glömt bort det. Tro inte att jag bara har latat mig i helgen, för det har jag inte! I lördags så gick jag nämligen ut och åkte över 7 km längdskidor. Så denna vecka har jag tränat 3 ggr. Åkt skidor 2 ggr och gymmat en gång. Mycket bra! Sen igår, söndag, så var jag mest hemma och tog det lugnt. Hade en riktigt dålig dag och trodde att det skulle kännas bättre idag, men icke. Så blev ingen skola för mig idag. Men i morgon så försöker vi igen!


Det är så trist och vara hemma, och jag saknar de glada folket som kallas min klass.
Saknar mest Moa, som vanligt =')



lånade från Moa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en egendesignad almanacka från personligalmanacka.se.

kika bloggen för mer info:)

moa

<3

saknar dig!




Kom ihåg mig?