Ännu tröttare tjej

Idag hade vi en kort/lättsam dag. Vi skulle bara vara nere i badhusparken och chilla nån timme. Vid 2 tiden så smet vi iväg till "hemma kväll" och jag köpte godis m.m. Sen gick jag upp till skolan för att ha ett skolmöte. Gick superbra! :) Dom sa att jag bara skulle kämpa på och att jag hade stora chanser till höga betyg inom mediaämnena. Dom sa att jag hade talang och var jätteduktig så jag skulle lätt klara av kurserna :D Fast idrotten blir det lite problem med då jag endast har 9 % närvaro. Men det andra ämnena ska jag fixa!


Nu ska jag sitta och slappa framför datorn en timme, sen ta en varmt och skönt bad och sen kolla på Desperate Housewives som börjar ikväll igen! :D Glad tjej, glad tjej, glad tjej!

Bild lånad från fina vännen, Moa.

Moa & jag idag.

moa

<3

Sv: Jag håller fortfarande på och får veta nästa vecka! Gör för både ADD och Aspberger. Jag har gått på BUP men strax innan jag fyllde 18 så flyttades jag över till vuxenpsyk och började på DBT, det går jag fortfarande på. :)




Kom ihåg mig?