rädda mig?

Kan nån snälla komma och rädda mig. Mina föräldrar tänker tvinga med mig till våran stuga över helgen för det ska vara kalas för en släkting fyller år. Kalaset har jag inget emot, men det är det här med stugan, landet och alla insekter! Jag har fobi mot allt som har med stugan och göra. Insekter, ingen toalett, inget eget sovrum (alla i typ en dubbelsäng) och alla människor som kommer och går lite som dom vill. VILL MYCKET HELLRE VARA ENSAM HEMMA OCH FÅ PLUGGA IFRED. Ja, faktiskt så skulle jag ta vara på tiden och PLUGGA om jag var ensam hemma. Inte hela tiden såklart :) Men snälla gode Gud, hur övertalar man sina föräldrar? Dom brukar nästan alltid låta mig stanna hemma, men jag tror inte det går likal lätt den här gången.. * Önskar att jag vore 18* Hahahah...

Dagens "outfit" ehe.



Kom ihåg mig?