nice guys - niga higha med flera.

sv: hihi ja precis!

Hej! Gillar normalt sett inte att tigga röster av andra, men det är så att jag är med i en fototävling och min bild ligger just nu på tredjeplats. Skulle verkligen uppskatta om du ville hjälpa mig att rösta! (: Alla som röstar har även en chans att vinna en resa till Italien!



Om du vill vara snäll och hjälpa mig så finns bilden här: http://www.facetimemedia.se/solresor/



(bild nr 5, två stycken som hoppar i solnedgång)



Tack på förhand, och ursäkta om du anser min kommentar som olämplig. Ha en jättebra dag! :)

Sv; är en psykisk nedsättning..Mer känslig för krav och måsten tex googla vettja nästa gång ;)

Tackar! ja den äldsta bor hos sin pappa varannan vecka men pappan till min yngsta finns inte med i bilden som det ser ut just nu.




Kom ihåg mig?