20 saker om mig själv (som ni troligen inte visste)

1. Jag sjunger varje dag, nästan hela tiden. Det har blivit mycket mera nu för tiden, för nu bryr jag mig inte längre om folk hör mig. It´s just so much fun :)

2.
Har aldrig någonsin varit kär, och har inte bråttom heller. Det kommer när det kommer.

3.
Jag har ända sen jag var 6 år gammal drömt om att bli artist. När jag var 12 år så bestämde jag mig för att när jag blev 16 så skulle jag direkt söka till Idol. Men nja.. jag passar nog inte för det, men fortsätter att drömma lite smått om att en dag vara spontan och våga mig på det.

4.
Började fota när jag var typ 12 år.

5. Jag pratar alltid med mig själv när jag är ensam. Jag tänker liksom högt och pratar ofta med mig själv för att typ peppa mig själv.

6. Jag tycker det är jobbigt att snacka i telefon. Tycker det är lättare att prata öga mot öga faktiskt. 

7.
Jag har aldrig trott på mig själv. Jag jobbar på det.

8.
Jag är en nattmänniska och skulle LÄTT välja att vända på dygnet och sova på dagarna och vara vaken på nätterna. Synd bara att det inte funkar med resten av världen.. :/

9.
Jag tycker på allvar att Desperate Housewives är den bästa tv-serien som nånsin har skapats. Svär på att det ALDRIG kommer finnas en serie som jag kommer älska lika mycket som DH. ALDRIG!

10.
Jag har "hår-ångest". Jag tänker varje dag på hur jag ska förändra mitt hår. Färga och klippa. Ena dagen vill jag ha svart hår, andra dagen blont. Försöker ändra frisyr varje dag osv. Det är  typ min "hobby".

11.
Jag har hela mitt liv varit underviktig, ända sen jag föddes. Inte ens som bebis så var jag rund. Har alltid varit liten och vägt för lite. Skulle lätt vilja lägga på mig 8-10 kilo, men tyvärr så lyckas jag inte gå upp i vikt.

12.
Jag har spelat basket i 6 år, spelat gitarr i 4 år, tog danslektioner från jag var 12 tills typ 16, men har annars dansat och sjungt hela mitt liv - hemma framför spegeln.

13.
  Om jag fick välja vart som helst att bo, så skulle jag välja New York. Tänk er att ha ett liv som i "sex and the city". Japp, så skulle jag vilja haft det.

14.
Min största Idol är Darin Zanyar, och jag har varit ett fan av honom sen 2006. Han är min förebild.

15.
Men jag har hela min tonårstid lyssnat på Green Day, MCR, Simple plan, Linkin Park, Avril Lavigne, Good Charlotte m.f

16.
Jag har dansat Jazz, hip hop, funk, Street, cheerleading och disco. - typ det mesta =)

17
. Min största "hemlighet" eller något jag har levt med hela mitt liv men aldrig berättat för någon..är att jag har panikångest. Så länge jag kan minnas så har jag haft det, men nu på senaste året har det utvecklats och blivit värre. Har nu de sista året börjat "komma ut" med det. Fel ordval, men det är svårt att beskriva. Sjukt jobbigt och det begränsar mitt liv och hindrar mig från att leva mitt liv som jag egentligen vill. mja.. :')

19.
Svart långt ruffsigt hår, piercingar och tatueringar.  De tre snyggaste sakerna som finns.. grr..

20.
  Tycker att det engelska språket är det finaste språket som finns. Önskar att jag var född i typ USA eller England och kunde prata engelska felfritt. Tyvärr så är jag så j*vla dålig på språk och är usel på engelska.

kul blogg du har :) ska vi följa varandra med bloglovin? :)

sv: tack så mkt!! :)

Hej =)

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos mig =)

lottar ut 6-10 st ikväll! så får ni rösta fram en vinnare =).

vinnaren för en länkning i meny en vecka med bild och titeln VECKANS BLOGG =)

jag älskar din bloggdesign, verkligen jättefin! :) Kraam

riktigt snygg header! :)

Himla fin header du har! :D




Kom ihåg mig?