torsdag, ny piercing!

Idag fick jag ett ryck och bestämde mig för att pierca mig igen. Har tidigare haft en piercing i överläppen, men var tvungen att ta ut den för två år sen då den skadade min tand. Men nu ville jag sätta tillbaka den igen. Så efter skolan åkte jag till stan, köpte en ny stav, och sen bara tryckte jag igenom den. JA, det kändes ganska så mycket., men det är värt det :)
Hade bara en lektion idag och det var matte. Kom 40 min för sent eftersom jag väntade på skjutss.
Nu ska jag ta ett bad och sen se "Djävulen bär prada!






Haha hade inget och göra, och jag tyckte bilden var tråkig så klippte in en bakgrund. Jätteslarvigt!


moa

ÅH, vad bra det blev! :D

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Skriv vilken storlek du vill ha så är du med i utlottningen, lycka till !

Kram

Emo... Nää då ;)




Kom ihåg mig?