snabb bloggning.

Jag tänkte gå och lägga mig nu eftersom jag är så himla trött. Men tänkte göra ett kort inlägg först.
Gud vad fort den här veckan har gått! Idag är det fredag. Jag klarade nästan hela skolveckan. Jag åkte till skolan idag och allt kändes som vanligt. men sen fick jag helt plötsligt så himla,himla ont i magen. Tänkte att jag skulle försöka stå ut första lektionen, men när klockan började närma sig 11 så var jag tvungen att ringa efter skjuts och åka hem. Jag "köpte" lunch på skolan innan jag åkte hem. Så när jag kom hem så satte jag mig framför tvn med en filt, åt lunch och kolla på top model. Skön avslutning på veckan! Så ikväll har jag bara slappat och nu ska jag lägga mig, och det är rätt tidigt. Höhö.

I morgon ska jag uppdatera med bilder. Lovar! :) Godnatt!


p.s Jag är stolt över mig själv som har fixat sån bra start detta år! Skolan går bra och det är t.o.m kul! Eller jag har kommit på varför det är roligt... det är kul att träffa människorna i klassen som får en på sånt bra humör :) Vore det inte för dom så skulle det vara segt.


bild: John Bauer´s hemsida
T

var i östersund igår. men eftersom jag inte har ditt nummer var det lite svårt att få tag i dig..

Fasen vad stolt jag blir över dig :)

Keep up the good work honey!




Kom ihåg mig?