ondagen, TVÅ tummar upp (y) (y)

Idag har varit en bra dag, precis som igår. Vi hade engelska i tre timmar på förmiddagen, det var slappt. Sen slutade vi runt halv 12. Köpte med mig lunch och gick sedan mot gymmet med Moa och så. Fixat så nu har jag "nyckel" till gymmet och sådant. Tränade i lite mer än en timme. Känns så bra efteråt! Men nu är jag trött och tänker sova tidigt. Eller, så säger man alltid och ändå blir det sent. Haha!  Ska ta en kopp te och kanske ska starta Sims 3 drömjobb :) hihi.

Sitter vid min andra dator just nu, så hade inga nya bilder. Lägger upp en bild som jag bara råkade se när jag satt och rensade lite. En bild från när vi var påväg upp till Lappland för och bo på ett av de mysigaste hotellen jag någonsin sovit på :)




fin blogg :)



anmäl dig till veckans blogg :)

http://rruffzan.blogg.se/2011/january/kor-pa.html



puss!

Herregud vad söt du är!

Såg att du kanske är intresserad av scene vilket jag också är! kolla gärna in min blogg. Puss! :*




Kom ihåg mig?