taskigt med uppdatering

Hellu! Uppdaterade inget igår, men alla har sina dåliga dagar. Det har jag just nu, så har inte varit i skolan eller haft lust att göra något överhuvudtaget. Sitter för övrigt och jobbar på en bloggdesign, men jag har fastnat! Vet precis hur jag vill ha den i huvudet, men när jag pillar i photoshop så får jag inte till det. Hm.. knepigt! Har inga roliga bilder att bjuda på heller, för min kamera är full! Så jag måste rensa där innan jag kan ta nya bilder. Kanske skola i morgon. Och då blir det roligare uppdateringar, för då kommer bloggidéer och fotoidéer.


Nu ska jag gå och äta en alla hjärtans dag - middag !
Ni får en bild på en övergiven färja nere vid storsjön. Haha. Men gilllade att det var dimma på vattnet och såg lite scary ut.

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

sv; hihi okej, vad bra! :') jag har lagt till dig nu, säg gärna till när du lagt till mig också :)

Vist är den!!! :D

Jättefin blogg du har! =)

Sv; Tack detsamma! :) Absolut lägger till dig :)

cool bild! :)

Sv; Tack detsamma :)

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle

A.

Svar: Tack. :)

moa

Svar; Åh, tack vännen! :D Jag ska ta med mig kameran på fredag, så det är bäst att du är där då, så jag kan ta kort på dig, haha :'D



Hoppas du mår bra, och kommer imorgon! Kram!






Kom ihåg mig?