5 år! 2006-2011

Tänkte bara göra ett inlägg och säga att jag har varit ett fan till Darin Zanyar i fem år idag! Haha. För exakt fem år sen så var jag på en av hans konserter, och då fick jag upp ögonen för honom. Oj oj oj vilket Darinhysteri jag hade några år. Jag t.o.m åkte HEM till honom.  Haha, jag hade t.o.m hans mobilnummer. Gud vilken läskig stalker jag var :o Men när jag åkte hem till honom i Vällingby, det var bland det roligaste jag varit med om.  Jag var typ 12 år bara. Så fick jag autograf och ta kort, och innan jag skulle gå så fick jag en kram. Och sen sprang jag ut och grät. Haha!  Men Darin är min inspiration och förebild. Just den för att han trodde på sin dröm och gav inte upp . Som en av hans låtar heter: "B what U wanna B". Idag är han känd i hela Norden, många länder i Europa och t.o.m USA! Så det kändes skitkul och träffa sin största idol, personligen!   Idag är jag inte lika hysterisk, men har honom fortfarande som min förebild.

Han har förändrats SJUKT mycket och blir bara bättre och bättre varje år.
Jag var bara tvungen och slänga ihop några bilder för och se förändringen x)





Han är Sveriges Michael Jackson. Detta är hans bästa uppträdande när han gjorde medley av MJ´s låtar. Måste ses!



Sveriges Michael Jackson är Rasmus Karlsson !! :) http://www.youtube.com/watch?v=pva1gWOqDDQ&feature=related




Kom ihåg mig?