Well I say..

Har pluggat över en timme om företag och projekt. Ingenting fastnar så blir nog inte de bästa provet jag gör. Ska även skriva klart så jag är redo inför debatten i morgon. Om jag nu vågar delta muntligt vill säga.
Två bilder från sommaren, påväg till Arlanda och Greklan! Åh! Ta mig tillbaka

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort! Tävlingsreglerna är lätta och det finns massor av grejer man kan köpa. För vuxna, barn, hundar.. ja för alla! Skulle vara jättekul om just DU vill vara med :) Förlåt om du är emot sådana här kommentarer men jag vill att så många som möjligt ska få tillgång till tävlingen! Kram linneagrahn



http://linneagrahn.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort.html#comment

Hej hej fina du : )



Jag har några riktigt bra tävlingar uppe i bloggen just nu (kika i kategorin tävlingar).

Det man kan vinna är bland annat:

Tandblekning, 2st presentkort på skor 500kr/st, hårprodukt, hörlurar, smink, klocka och lite annat.



Jobbar även på tävlingar med äkta löshår osv.



Kika gärna in <3



Om du inte vill ha tävlingtips så ber jag om ursäkt och önskar dej en underbar jul <3



Kramar //Lina Holgersson




Kom ihåg mig?