Dag 6: 5 saker du gillar att göra.

  • Fotografera! Förvånade? Jag lever på det. Jag fotar varje,varje dag. Och när jag inte fotar så tänker jag på foto!

  • Musik! Musik på alla vis! Lyssna, skriva, sjunga och spela! Gillar musik på alla sätt. Det kan man ju inte leva utan?

  • Dans! Har tränat dans tidigare men slutade 2010. Dans är något jag alltid varit intresserad av och jag har dansat ungefär 6 olika dansstilar.

  • Leta inspiration! Kan vara både kläder och hårstilar. Kan sitta i timmar och gå igenom olika bloggar och framförallt tumblr. Är från internet jag har funnit min personliga stil och inspireras konstant. 

  • Sitta framför tvn eller film, bara äta ALLT man känner för och inte göra något speciellt. Bara göra precis det man känner för och inte behöva tänka på annat

följa varandra med bloglovin? :) Fin blogg btw.

A.

Svar: Tusen tack!! :)




Kom ihåg mig?