Vem kunde tro att det skulle vara så svårt att packa..?

Har de senaste dagarna sprungit runt, med panik över att packa med mig allt. Hur packar man så det ska räcka i två veckor? Och så är det ju utomlands så krävs typ 429247 bikinisar och 349 shorts och 96782 linnen och typ 3489369 trosor och underkläder, haha! Var som sagt 5 år sen sist jag var utomlands så jag är svin-nervös!! Har ju panikångest (som ni kanske redan vet) så då känns allt 100 gånger värre. Att sitta på ett plan, åka buss, värmen, ett nytt hotel osv.  Mitt hjärta slår 10 gånger snabbare och lite då och då så får jag en mini panikattack. Men jag är peppad! Jag skulle inte kunna bli mer peppad nu! Jag ser fram emot att bli sjukt brun och bada varje dag! Slippa kylan i Sverige och slippa första veckan i skolan (a).  Jag ska fota, bada, sola och äta hela dagarna. UNDERBART!
Så efter att lyckats packat ner allt och slipper den ångesten nu, så är jag laddad inför resan.
Jag är en perfektonist när det gäller packning. Jag gör packlista flera dagar innan, räknar alla kläder, packar upp och packar ner typ 10 gånger, och tar sedan med mig packlista utomlands så jag är säker på att få med mig allt hem.
Nu ska jag bara packa mitt handbagage, ta en dusch och se till att alla kameror och mobil är laddad. Sen blir det sova och sedan åka till arlanda 06:00!! :D

Delar väska med syrran. Får knappt plats med allt. (men på bilden så hade jag bara börjat packa. Nu är den full!)

Vart skall du ? =)




Kom ihåg mig?