på semester!

Nu går jag strax och lägger mig. Imorgon klockan 06:00 så åker vi bil till Stockholm, Arlanda. Sedan klockan 17:00 så går flyget. Så ni kan smsa mig hela dagen i morgon, fram till 17 (ni som har nummer ^^) hehe.
Tar ju såklart inte med mig datorn. Har ju semester så tänker inte tänka på något sådant. Kanske man går på internet café för att kolla facebook för och se vad ni skriver när ni ska ha första skoldagen snart ;) höhö.
Men förvänta er inte något uppdatering. Blir kanske att jag skrivet nåt inlägg. MEN NÄR JAG KOMMER HEM SÅ BLIR DET MASSOR AV BILDER! :D:D

Önska mig lycka till nu så jag inte dör på flyget.. :'c Puss!<3

Kommer du ihåg...



när du sprang i Afrika med Simba?

när du svingade dig genom djungeln med Tarzan?

när du besökte det magiska slottet med Belle?

när du gick på balen med Askungen?

när du flög på en magisk matta med Aladdin?

när du räddade Kina med Mulan?

när du var under vattnet med Ariel?



Besök min nystartade Disneyblogg! Ingen Hannah Montana eller High school musical, utan som Disney brukade vara.

www.disneysworld.blogg.se

Cool blogg, Har du hört om tävlingen hos sminkbloggen HiiLen om inte så vill jag tipsa dig om det www.hiilen.blogg.se

gött




Kom ihåg mig?