Sommar



Jag skrev ju i förra inlägget att jag föredrar vår före sommar. Det gör jag verkligen. Men nu när jag startade min andra, privata dator (använder annars bara datorn jag fått från skolan), så hittade jag dessa bilder. Det var i Luleå förra året. ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMARN NU! Insett två saker. 1. Längtar till sommaren. 2. SKA färga håret sådär svart igen :)

En låt som gav mig lite sommarkänslor. Vet inte riktigt varför, men den var härlig :)

Forever the sickes kids - Do or Die

moa

Åh, tidpunkten för dessa bilder, var då vi började prata med varandra, åh :'D

Svar: ja jag är född, uppvuxen och bor i Piteå :) misstaget på bilden är att jag fotade med för lång slutartid så vattnet blev suddigt, och sen orkade jag inte fota om eftersom det blev så blött överallt.

Jätte fin blogg (:

va med i dagens blogg som avslutas i kväll :)



http://ellenalmeren.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

sv: första gången jag skulle färga luggen blå blekte jag innan. Annars färgar jag bara över det blåa nu :) men måste dock bleka utväxten




Kom ihåg mig?