it´s friday friday friday

Börja med att säga att jag sänder varma tankar till familj och vänner till pojken på skolan som gick bort igår/inatt(?). Jag beklagar sorgen, och det var jättehemskt när läraren kom in i klassrummet och berättade vad som hänt :/ Så R.I.P!


Idag, fredag. Innebar lång skoldag. Hade först programhantering, och på slutet av lektionen så samlade våran lärare oss i klassrummet och berättade att en kille som går IT i samma korridor som oss hade dött. Usch vad hemskt det kändes, även fast jag inte kände killen :c Så resten av dagen så kändes det verkligen nedstämt på skolan och många var ledsna. Det var jobbigt och se hur folk var ledsna och grät. ;/ Efter lunchen så hade vi svenska. Jag blev klar med arbetet, vilket är skönt.

Efter skolan så gick jag ner till stan för mamma var redan där. Jag hittade en söt ring, och så tokig som jag är i ringar så var jag tvungen att köpa den. Känns så skönt med nya saker (A).

Här är bild på ringen:

Ja, jäklans va snygg den var! vart är den inhandlad?

Hej, söt blogg du har :D Vad sägs om att följa varann via Bloglovin? :)

Hej!

Gillade din blogg...

Var gärna med i min egna tävling på bloggen, du kan vinna en egen uggla:)



http://misshute.blogspot.com/2011/03/tavling.html#comments

är det ingen som vet vad som hade hänt med honom?

hur han dog menar jag? :(




Kom ihåg mig?