Tråkigt. Do a list!


( ) Är kär i någon

( ) Hatat kärlek

(x)Har converse

(x) Känt mig som ett as


( ) Älskat att gunga


(/) Är höjdrädd


(x) Kysst mig själv i en spegel


( ) Hoppat från ett fönster


(x) Viskat i någons öra


( ) Hamnat på sjukhus


( ) Dödat någon


(x) Bakat sockerkaka


(x) Lyssnat på samma låt en hel natt


(x) Ätit godis istället för att gråta


(x) Skrikit hora/bög till någon

(x) Varit ordlös


(x) Har skrivit på någons arm


(x) Har dissat någon som ringt på min mobil


(x) Har ångrat mig


(x) Varit svartsjuk  - kanske?


( ) Har hostat blod


(/) Tycker om kladdkaka


(x) Har ätit middag med någon jag tycker om


(x) Har hatat mina föräldrar


(x) Ätit jättemycket och sedan spytt - inte med flit


(x) Hatat min kropp och mitt utseende


(x) Har spelat gitarr - spelar!


(x) Skrattat åt mig själv


(x) Sjunger i duschen


( ) Blivit strypt


( ) Har sett någon dö


( ) Blivit slagen seriöst


(x) Har skrattat så jag gråtit


(x) Sprungit och gråtit samtidigt


(x) Haft solen i ögonen med ett leende


( ) Slängt porslin i väggen


( ) Hatat hela världen


( ) Tyckt att pengar är viktigare än något annat


(x) Gillar inte att folk tjatar på mig


(x) Drömmer ofta mardrömmar


(x) Skulle kunna dö för någon


(x) Har ett smeknamn


(x) Somnat på golvet


( ) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig


( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen


(x) Åkt buss genom halva Sverige


( ) Kastat mig framför ett fordon


(x) Skrapat upp knäna


( ) Hållit i en orm.

( ) Kastat min telefon i vattnet


(x) Vaknat av att jag gråter


( ) Känt mig som ett får

(x) Haft läppstift


(x) Har gråtit i någons närvaro


(x) Älskar regn


( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan


(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll


(x) Har en studsmatta hemma


(x) Har sett en film mer än tjugo gånger


( ) Kysser med öppna ögon


( ) Gillar att städa


(x) Har gråtit av lycka


( ) Kan över tre språk


( ) har bra självförtroende


( ) Tror att jorden går under snart


( ) Tror på gud


(x) Har en fobi


( ) trivs med min kropp


( ) Har ätit kattmat


(x) Är dålig på att säga nej


(x) Avskyr matte


(x) Tycker om att spela piano


( ) Är en dagdrömmare


( ) Har varit på hultsfredsfestivalen


( ) Är vegetarian


(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet


(x) Hade gosedjur som liten


( ) Knaprar ofta alvedon


(x) Skriver dikter eller andra texter


( ) Är emot abort


( ) Borstar aldrig håret


( ) Tycker om Britneys musik fastän jag aldrig erkänner det


( ) Äter godis på skoltoaletterna


( ) Har strippat i cam någon gång


(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu


(x) Gillar muskler


( ) Är mest sugen på sex på morgonen


( ) Hatar mjölk


( ) Har haft tungan i någons öra


(x) Har gjort något ytterst pinsamt


(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet


(x) Ser på family guy


( ) Har gått/ska gå på bal


( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar


( ) Tror att jesus verkar varit en trevlig prick -


(x) Har dansat på scen


( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd


(x) Har syskon

(x) Har tråkigt just nu


sv: TACKAR DU(:




Kom ihåg mig?