Något nytt!

I morgon så kommer jag skapa en ny kategorie! Jag ska nämnligen börja med att ge tips i photoshop, eller små snabba "lektioner". Eftersom jag får kommentarer där folk undrar hur man bl.a ändrar ögonfärg och redigerar ögonen, så ska jag visa ett lätt sätt att göra det på! Håll utkik! :)



en sak jag har lärt mig själv och gjort själv. Dock för komplicerat för att lära ut



Elakt svar? Skämtar du! Ställer man en sån pass dum fråga får man räkna med ett sånt svar. Sen har jag svårt att tro att det är en "liten 15 årig tjej" som skrivit den, utan det är nog en helt annan idiot och jag tror jag vet mycket väl vem!

Vilken söt header du har ^_^ Och photoshoplektioner/tutorials är alltid kul att göra också!

kul ^^,

Hihi tack det samma söta du!



Och headern gjorde min kompis på några minuter ;P



oh, skoj att du vill lära ut lite PS. :)



Ha en underbar dag!

// Tanyk

Tack tack sötis! :D

Följ gärna min resa när jag åker till Afrika den 3 Oktober! :D <3

Hej, du är ju bra på Photoshop och så, jag såg din kommentar på Kissies blogg, Foki redigerar sin hud på VARJE bild ju? Föresten, fin blogg :) <3<3

SV: Tack så mycket. :)

Tycker den är lite för tjejig bara, haha.

shit va du e dukti ! o; (:

Svar: Tack detsamma! ♥ ^^




Kom ihåg mig?