Hårfärger

En av alla tusen bra saker med photoshop är att man kan testa och se hur man ser ut i olika hårfärger! Så jag tog en bild (som jag har använt innan här i bloggen för svart&vita bilder) och testade olika hårfäger.

Vilken skulle jag passa bäst i? Haha :P
Gjorde en otroligt snabb och slarvig redigering så syns att jag har "målat" utanför. haha

Rosa



Blå



Röd





Röd var coolt :D

Jag tycker du passar jättebra i blått hår! :D heheh ! Nu har inte jag photoshop, men jag skulle vilja se hur jag själv ser ut i olika hårfärger.. Är så rädd när det gäller hårfärger.. Hehe! Vet du någon mindre program som man kan göra det på?



sv: Det var så lite! :) Hehe okej. Men då hör jag av mig senare ! <3

Coolt! :D Det röda var riktigt nice.

det röda var snyggast isåfall ^^

Den röda var grym, tummen upp på den!



Får jag tigga mig en röst på Millans memoarer som umeås bästa blogg? http://nightlife.se/content/12391 :D

grymt snyggt!

Rött var grymt!




Kom ihåg mig?