busy women

Snart blir min blogg roligare igen! Kommer snart ny design och allt. Har gjort tre stycken, men har inte bestämt mig för vilken jag ska ha (Y)

Nu sitter jag och gör tre skolarbeten samtidigt. Ska göra en annons om IT-medialinjen här på John Bauer, en webbdesign där man ska kopiera cdon.com´s hemsida, och sen en webbdesign till en hemsida om djurfotografer. Som tur var så har vi ca en vecka på oss och göra webbdesignerna. Men webbdesign är så sjukt kul! Krångligt,men kul! =D


Logga lite snabbt in på facebook. Jag orkar bara ett fåtal spel på facebook. Kom på att det var en evighet sen jag var inne på farmville som jag förut var beroende av! Efter att ha accepterat alla gifts som folk fortfarande skickar dagligen :S så hade jag sen över 80 stycken. Haha ;p

Jag var oxå helt beroende av farmville innan tills jag upptäckte frontierville! :P Hatar att man blir så fast i fb spel! :P




Kom ihåg mig?