Skolfoto

Vi hade tydligen skolfoto idag. Jag är SÅ glad att jag missade det. Jag verkligen hatar skolfoto. Man blir aldrig nöjd! Man får en dålig placering, man var inte beredd, man ser sur ut eller allmänt dålig ut. Och sen kommer alla se kortet. Usch.. det är bara onödigt. Jag har ärligt talat inte köpt mitt skolfoto sen 7an! Så 8an och 9an så har jag inte ens velat ha mina kort. Jag har bara köpt skolkatalogen.  Sen skönt att inte finnas med i den nu :p Det känns bara mysko när folk "kollar upp" en, haha.  Nej..usch till skolfoto.

HAHA. Här är bild på mig i 6an och sen 7an. 
På första bilden är min naturliga hårfärg! Och jag var nästan helt osminkad.
På andra bilden är jag blonderad, lite annan stil , min första piercing och mer smink. 


skolfoto är sämst! >:( man blir alltid så dålig! har skolfoto imorgon D:



sv: tack! ^^

fett fin! och det är du nu med ;*




Kom ihåg mig?