lite förkyld.

Anledningen till varför jag inte har varit i skolan den här vecken är för att jag har blivit förkyld. Träffade som sagt några tjejkompisar i söndags och hälften av dom var redan förkylda, så mina misstankar går där. Jag brukar sällan vara förkyld men har nu så galet ont i halsen, öronen m.m!  Men ska verkligen verkligen försöka gå i morgon för måste jobba ikapp!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tvn. Det bästa med hösten är att det går så många bra program på tvn
då :)

21:00 - Berg flyttar in
21:30 - Välkommen åter
21:55 - Sista avsnittet av Kungarna av Tylösand

I morgon kommer jag troligen med roligare uppdatering :)

gammal bild

Visst är Darin bäst! Sötnos helt enkelt :)

sv: jag ska fota hur mycket som helst :D och åka dubbeldäckare (A) fett kul!

Stackare :( Krya på dig! Har just en tävling på bloggen där du har chansen att vinna ett smycke, om du skulle vara intresserad.

Hejsan, hänt ikväll då? :P

A

Fin bild!

Ida

Snygg skjorta!




Kom ihåg mig?