Vaknar till liv

Hej hej!

Jag har inte bloggat sen i tisdags, och det är för att jag har varit riktigt slut! När jag kom från skolan i tisdags (tror jag att det var?) så gick jag raka spåret till sängen och sov sen bort resten av dagen + hela natten. Så nu har jag varit i skolan hela förra veckan(förutom fredagen när vi var ledig) och hela den här veckan...förutom idag!

Det kändes som en fruktansvärd besvikelse när jag vaknade upp i morse och var skitförkyld! Jag har haft ont i halsen hela veckan, men när jag vaknade i morse så hade jag ingen röst kvar!  Jag försökte att ta mig iväg till skolan ändå, men sen så visade det sig att jag även hade feber :/ Surt kändes det! Jag som ville klara två veckor på raken. Jaja :( Ska vila upp mig i helgen och satsa på en ny vecka nästa vecka istället!


En random bild från tidigare i veckan

fin blogg :)!

moa

Fin vän man har!

Jätte fin blogg! o bra blogg:D har lagt till dig på bloglovin, underbar blogg!<3

Hittade sig på Moa's blogg! :) jättefin blogg!




Kom ihåg mig?