Redan helg!

Idag fick jag reda på att vi är lediga i morgon för att alla lärare skulle iväg på något. Det betyder att jag redan har helg. Vad skönt! :D

Idag har varit riktigt kanon! Det är t.o.m KUL att gå i skolan (!?) Nämen, vad har hänt? :o 
Hade min första engelska lektion idag, det var ju inte så farligt :o Jag hatar engelska, men det var faktiskt kul!  Sen vid lunch så kom Moa och åt lunch med mig :D Har inte träffat henne på 1,5 månad! Galet länge sen ju! Efter lunch så hade vi matte. Jag satt och jobbade längst av alla. Alla drog och jag satt kvar själv ;( Haha. Men jag var duktigt :)  Har hunnit jobbat ikapp massor på bara en vecka! Whiho!



ps. Det är sjuuuuuukt kall ute ju! :(

Hade jättebråttom imorse, så hann inte riktigt göra i ordning mig. Men såhär såg jag ut idag.




Dricker vitaminer!



moa

Det var superkul att äntligen få se dig igen, vännen!



Du har varit saknad! Och, du är superduktig som tar tag i skolan och fixar det, nu! :)




Kom ihåg mig?