Lördag. Snöiga norrland!

Det är galet vad mycket snö det har blivit nu. Men norrland och speciellt Östersund är så otroligt vackert på vintern! Vi bor ju trots allt i en vinterstad. När solen skiner på den glittrande snön, så känns det lite som Narnia! Haha!  Så när vi åkte till Frösön för att lämna av mamma på flygplatsen så tog jag med mig kameran för att passa på och fota. Fotade dock bara från bilen, så bilderna blev inte så jättebra.  Men här är dom iaf!

Jag vet att kvalitén är jättedålig. Men det är för att bilderna egentligen är jättestora, och min blogg är så liten så då trycks bilderna ihop. Dom ser mycket bättre ut i HD

Jag idag!




Flygplatsen.




Östersund!













Tack snälla söta du!

verkligen vackert. saknar norrland när jag ser dina bilder. finfint!

hejsan, allt bra denna söndag? :)




Kom ihåg mig?