Jag kan! när jag vill...

Uppdaterade ingenting igår för hade en dålig dag. Är fortfarande jätteförkyld och igår hade jag möte på skolan.....


Jag har inte varit på skolan på flera,flera veckor. Igår hade jag möte med rektorn, skolsköterskan, studievägledaren och min mentor. Dom sa att jag ligger så pass långt efter nu att det är ingen idé att jag fortsätter i skolan. Dom trodde att jag aldrig skulle hinna jobba ikapp. Dom tyckte då att jag skulle sluta i skolan och börja om nästa år istället. Det vill inte jag!  Jag vill gå IT-media. IT-media försvinner nästa år och då skulle jag vara tvungen att gå Estet inriktat på foto istället. Jag gillar min klass, mina lärare, vårat schema, och linjen. Därför vill jag inte ge upp! Jag vill försöka gå i skolan som alla "normala".  Jag har egentligen inte energin för att gå i skolan. Dom tyckte att jag skulle ta ledigt ett år från skolan så jag kunde "läka" och återhämta mig. Satsa 100% på min hälsa istället. Men jag vill inte ge upp! Jag vill inte! Jag vill fortsätta skolan som vanligt. Jag vill försöka vara "vanlig" som alla andra.

Men hur ska jag kunna fortsätta när ingen tror på att jag kommer att lyckas? När ens föräldrar och dom på skolan säger att dom inte tror att jag kommer klara det. Vart ska jag få motivationen ifrån?  Mina vänner är så himla stöttande och peppande. Dom säger att dom tror på mig. Det får mig att börja tro på mig själv också.

JAG VILL KLARA DET HÄR. Jag SKA klara det här!! Jag har ingen energi egentligen, men ändå så ska jag satsa 100%!

Ni ska få se :)



You go girl!



/Tremänningen :)

Du kommer säkert att klara det :D

moa

Linn, jag vet att du kan! Och, jag vet precis hur det är. Förra året, när jag slutade, då lyssnade jag på dem. Att jag inte kunde. Jag skulle aldrig fixa det. Tillslut så blir de orden sanning, och jag slutade. Gör inte som jag! Och, jag säger det nu; Jag tror på dig, okej? Jag TROR på DIG. Och jag finns här, vännen <3

Lycka till jag vet att du kommer klara det...För jag tror på dig!!!!

Jag tror verkligen stenhårt på dig. Och det är så otroligt stort av dig att du verkligen, verkligen vill det här. Klarade du dig på storsjö så vet jag att du klarar dig nu! LYCKA TILL! <3



Förresten så saknar jag våra stunder tillsammans, är det bara jag som gör det? (:




Kom ihåg mig?