Bravo Östersund..! Bravo!

Haha jag höll på att dö lite grann när jag fick höra att kranvattnet i Östersund är orenat! Dom har nu upptäckt att man kan bli magsjuk ifall man dricker kranvattnet. Det betyder att vi måste stå och koka vatten ifall vi ens ska borsta tänderna! Lyckat! Riktigt lyckat. :/ Ännu mer lyckat med tanke på att jag har druckit ca 1 liter av det vattnet idag. Tog med på skolan och drack ännu mer när jag kom hem. Känns inte bra... haha



- vad söt header!

Tack snälla rara du!

Inte roligt.. hoppas att du klarar dig från magsjukan :>



Har en tävling i bloggen nu där man kan vinna en valfri vara från runns.se- kika gärna in och lycka till ♥

jag har frågat en gång innan, men fick inget svar!

SNÄLLa, skulle du kunna göra en header till mig? du är verkligen riktigt duktig. kramis




Kom ihåg mig?