En lista bara för att jag är uttråkad.


Har inte tagit mig iväg på skolan än, och nu har jag tråkigt. Så gör en lista :)

1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?

21!

2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG?

Min dator. haha

3. HUR LÅNG ÄR DU?

163 cm

4. VILKEN ÄR DEN SENASTE FILMEN DU SETT?

Cinderella story

5. VEM RINGDE DU SENAST?

Pappi

6. VEM RINGDE DIG SENAST?

Mami

7. HUR STOD DET I SENASTE SMS:ET DU FICK?

God morgon :) <3

8. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS?

sms ^^ höhö

9. ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA?

Gifta sen typ..13-14 år tillbaka

10. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA?

I morse

11. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?

Ljusblå

12. NÄR VAKNADE DU IDAG?

Halv 8

13. VILKEN ÄR DIN FAVORITJULSÅNG?

Ingen aning!

14. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS?

Utomlands!

15. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST?

Min stuga :s

16. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR?

Ingen aning. men kanske någonstans i södra sverige med med min framtida familj?

17. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN?

monster

18. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST?

När jag såg några roliga bilder på någons bdb

19 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG?

90 ;<

20. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR?

Använder bara bärbar :)

21. SOVER DU MED ELLER UTAN KLÄDER PÅ DIG?

Beror på om det är sommar lr vinter

22. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG?

5 stycken

23. HUR MÅNGA LANDSKAP HAR DU BOTT I?

1!

24. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I?

Bara Östersund

25. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA?

Strumpor ^^

26. ÄR DU SOCIAL?

jadå, olika i olika lägen

27. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?

BLÅBÄRSGLASS! Inget slår det

28. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERÄTT?

blåbärspaj är inte dumt

29. TYCKER DU OM KINAMAT?

Jaa

30. TYCKER DU OM KAFFE?

det är okej

31. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST?

olika

32. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA?

somnar alltid på höger och vaknar på rygg! haha

33. KAN DU SPELA POKER?

nej :/

34. TYCKER DU OM ATT MYSA?

Ja

35. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA?

beror på..

36. KÄNNER DU NÅGON MED SAMMA FÖDELSEDAG SOM DU?

Nej känner inte, men jag vet en tjej som heter samma som mig och född samma dag :D

37. VILL DU HA BARN?

I framtiden, Ja :)

38. KAN DU NÅGRA ANDRA SPRÅK ÄN SVENSKA?

Engelska kan man väl också

39. HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS?

Nej

40. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG?

Havet!

41. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ?

Kläder,smink och utseéndet

42. ÄGER DU DYRBARA SMYCKEN?

ja

43. VILKET ÄR DITT FAVORITPROGRAM PÅ TV?

Desperate housewives!

44. KAN DU RULLA MED TUNGAN?

Japp. Kan göra massa olika former! ^^

45. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER?

Åsa! Lätt!

46. SOVER DU MED GOSEDJUR?

Nej, äger inga gosedjur

47. VAD HAR DU FÖR RINGSIGNAL?

Nån som fanns på mobilen redan

48. HAR DU KVAR KLÄDER SEN DU VAR LITEN?

I förrådet kanske

49. VAD HAR DU NÄRMAST DIG NU SOM ÄR RÖTT?

En bok

50. FLIRTAR DU MKT?

nä tycker jag inte

51. KAN DU BYTA OLJA PÅ BILEN?

haha nej

52. HAR DU FÅTT FORTKÖRNINGSBÖTER NÅGON GÅNG?

Nej, har inte ens körtkort så..

53. VILKEN VAR DEN SENASTE BOK DU LÄSTE?

twilight

54. PREMUNERAR DU PÅ NÅGON VECKOTIDNING?

FRIDA

55. DANSAR DU I BILEN?

Haha försöker

56. VILKEN RADIOSTATION LYSSNADE DU SENAST PÅ?

Lyssnar bara på rix fm

57. VAD VAR DET SENASTE DU KRAFSADE NER PÅ ETT PAPPER?

Lite klotter när jag rita

58. NÄR VAR DU I KYRKAN SENAST?

Morfars begravning tror jag..

59. VEM ÄR DIN FAVORIT LÄRARE?

ingen aning

60. KAMPAT I TÄLT SOM LÄNGST?

Två nätter tror jag

61. DEN SENASTE SOM GJORDE NÅGOT SPECIELLT FÖR DIG?

minns inte




Kom ihåg mig?