Dagen efter valborg!

Igår hade man det riktigt roligt och galet! Åkte till Agge o dom. Firade med Åsa,Agge,Edde,Tim och Jonas. Spela guitar hero, hängde på Chatroulett, Hade GALEN dans och vi hoppa runt och sjung. Super kul! Tills på slutet då jag tror att några av oss hade fått i sig LITE för mkt.. Men kul kväll ändå :D

Jättefina puss bilder på mig och Åsa kommer senare ^.^ allmänt bilder från kvällen..

Idag mår man ju som man själv förtjänar. Så idag har jag bara slappat. Tagit ett bad, druckit mkt vatten och käkat pizza! :D


Bilder på mig idag.. trött!'


Tävling i bloggen :D Kika in!

Hej och Grattis!!!!

Du är en av de 10 som tavlar att vara veckans blogg hos mig:) (Justiner.blogg.se) Du kan samla dina röst under den här länk:

http://justiner.blogg.se/2010/may/bli-veckans-blogg.html#comment

Du kan samla dina röst tills Onsdagskväll (5 maj) klockan 18.00 då avslutas omröstningen och då vi har en vinnare som kommer sinas en vecka på min blogg!:)

Lycka till!

Fin blogg du har :)

Tävling pågår. Du kan vinna en modellfotografering! Var med och tävla här du också: http://matildabacker.blogg.se/2010/may/var-med-och-tavla-om-en-modellfotografering.html




Kom ihåg mig?