Sjukare än sjuk..

Usch, kan man må sämre? Jo det kan man faktiskt fast det tror jag egentligen inte, som jag mår just nu. Igår hade jag nästan 40 grader feber. Jag låg och skakade och frös nästan ihjäl hela natten. Sen när jag vaknade nu i morse (KLOCKAN 5!) Så hade jag blivit as förkyld också! Jag har nu typ ingen röst, jag kan knappt svälja och det är omöjligt att få i sig mat. Lägger jag mig ner så blir jag helt täppt i näsan och jag kan varken andas med munnen eller näsan längre. I morgon ska mamma kanske ringa läkaren så ska jag åka dit för att kolla om jag har fått influensan. Hoppas bara inte att det är svininfluensan eftersom jag har ju inte vaccinerat mig mot det...

Jag hade aldrig orkat bloggat om det inte vore för att jag har knarkat alvedon och ipren hela dagen. Så nu har jag inte så mkt feber. Men ska stänga av dator igen. Verkligen ALLT är så ansträngade just nu :/

EN sak som får mig på bättre humör var nu när jag loggade in på min blogg. Igår hade jag över 70 läsare. Kul! :D

Det finns en kille som alltid får mig på bra humör....och det är min lillebror Alex :D

fin blogg :)

Äh, det är nog knappast svinisen.

Har inte heller vaccinerat mig mot den.

Men om den var tillbaka, och folk var i riskzonen så hade det ju varit på nyheterna etc.

Right ? =O

Hoppas att du mår bättre snart.



Uppsök läkare kanske, kanske behövs antibiotika ?

Naaw så söt han är :)



Hoppas du blir bättre snart! :)

Jodå jag försöker så gott det går, hoppas det blir lite varmare snart så slipper man åka på förkylningar :)

hehe sicken söt liten plutt:)




Kom ihåg mig?