Fortfarande sjuk -läkarbesök - influensa

Först så vill jag säga att det är så kul med alla "krya på dig kommentarer. Man blir så glad av det :)

Idag så är det t.o.m ännu värre med min förkylning. Det är omöjligt att sova. Jag somnade klockan 22:30. Sen vaknade 00:00 och var tvungen att hämta nåt att dricka för det bränner och svider i halsen så jag inte ens kan svälja. Sen somnade jag om och vaknade 3:33. (konstiga klockslag). Så nästan skrek jag för jag hade så ont i halsen. Sen somnade jag om kl 4, vaknade klockan 5, somnade om och vaknade klockan 6! Då klev jag upp.

Jag kan säga den att jag ALDRIG, och då menar jag ALDRIG har haft sån här jobbig förkylning i hela mitt liv!!!Att svälja en kniv skulle vara mindre smärtsamt! Jag har ingen röst, så om jag ska be om typ vatten så måste jag göra nån typ av teckenspråk, jag kan knappt andas för jag kan inte hålla munnen öppen eller andas genom näsan, det kliar och svider i halsen, och det GÅR INTE att svälja, sväljer jag så känns det som att någon drar en kvin längst hela halsen. Ett tag gjorde det så ont att jag bara ville skrika. Men det gick ju inte. Jag har ju ingen röst! Så sitter jag där och försöker få tillbaka andan.  Och jag har över 39 graders feber helatiden

Jag var hos läkaren idag också. Kollade halsen,lämnade halsprov och tog stick i fingret. Men dem hittade inga fel. Men läkaren trodde att jag hade en rejäl förkylning/ INFLUENSA.

Jag kommer aldrig överleva. Skulle göra vad som helst för att bli frisk nu nu nu! :/


En bild jag hitta på mig från för-förra sommaren.
Saknar mitt blonda hår lite..

Följa varann på bloglovin?:)




Kom ihåg mig?