Strawberries

Vi har hur mycket jordgubbar som helst i kylen! Mamma säger att vi får gå och äta hur mycket vi vill. Mums! Åt jordgubbar till frukost. Synd att man inte hade nån choklad hemma just nu, för då hade jag doppat jordgubbarna ^^

För övrigt så är jag och syrran ensamma hemma. Resten av familjen är i Sundsvall på Ikea. Dom kommer snart hem med ett helt nytt vardagsrum och ett stort badrumsskåp till mig. :) Najs! Sen ska vi även köpa en ny tv


Gud va gott med jordgubbar

Du har en nice blogg, hitta den hos fotgrabben tror jag.Jag har startat nåt trevligt, döpt de till kaffehörnans höjdare, ta en titt vet ja

Funkar som veckans blogg men annorlunda upplägg

som en bonus till vinnaren kommer jag presentera bloggen i videoklipp alltså visa upp med bloggens adress. Har du hört talas om Kaffehörnan ? sök på coffeeboy6 på Youtube, de är jag




Kom ihåg mig?