Skippar iår

Varje år så har dom en fotbollscup här i Östersund. Det kommer flera hundra lag från flera olika länder.
Så nu kryllar hela stan av typ flera tusen utländska. Varje år så brukar jag gå dit och kolla lite. Men iår så skippar jag. Är inte ett dugg intresserad av fotboll och det är bara jobbigt att sitta och plåga sig i solen för att titta på nån match. Men många tjejer går ju dit för att spana på dom snygga fotbollspelarna också. ;) Men jag klarar mig. haha
Eftersom jag bor precis brevid fotbollsplanerna så hör jag massa skrik och hojt hela dagarna. Ganska störande men men. Ska ut på altanen och steka lite. Som tur var så har vi en liten pool på baksidan som man kan svalka sig i.

kolla in mina sockersöta smycken!

guuuuud vad du är söööt _

fick ont i ögonen :c




Kom ihåg mig?