Ice eyes

Förut gjorde jag ögon med eld i. Nu försökte jag göra ögon med liksom is/frost.
Gick inte lika bra. Men jag försökte iaf :)






faan! vad cool blogg du har! skit snyyyyg

Hej, fin blogg:)

Rösta gärna på mina bilder, gå in på bloggen för att rösta:)



Det skulle vara jättesnällt!:) ♥

Sv: Ja verkligen :)

Detsamma!

sv; Den är riktigt nice faktiskt ;)



Gud vilka fina bilder :o :D

Sv; Jag har faktiskt ingen aning.. Testa! :D Berätta för mig om det funkade sen! ;D



Btw, fin blogg! :) Och jättecoola ögon, här ovanför! :O ;)

Kram



Men på nått sätt ser hon inte redigerad ut ändå, dock vill jag veta hur hon ser ut bakom all smink också ;) Hon använder ju sjukt mycket!



Tycker hon kan skänka lite av pengarna till välgörenhet hahaha =D eller en av dresarna, de skulle nog ett barn i afrika gilla!

Sv: Ja, det tror jag också faktiskt!



Förresten, fan vad coola bilder på ögonen med frost.

svar : tack för ditt tips :D

svar: Tack detsamma! :D

Ja den är faktiskt mega bra och jätte smidigt rekomenderar verkligen den, tar lika bra som en systemkameran, alf i rätt ljus! Tack din blogg är också jätte fin! :)



Ha det bra ^^

Grymt coolt! Kan du inte visa hur man gör? :D



Grattis! Du gick vidare till dagens blogg tävlingen!

Nu är det dags att ragga röster!

Du kan använda denna länk:

http://fotograbben.se/2010/july/har-ar-finalisterna.html#comment



Tävlingen avslutas ikväll! lycka till :)

Riktigt fint!

Ah va fın blogg och fına bılder :)



Jag röstade pa dej, föresten :) ha det jattebra!

Jaa då allt bra ;)

Älskar din blogg denn är gätte fiin " :D

Shit vilken snygg blogg!<3

Du är med och tävlar om att bli veckans blogg här.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html



Så börja ragga röster!:D

Finns på elgiganten och kostar ca 1200 om jag minns rätt! :)

Det va precis så jag trodde om henne. Du läste mina tankar liksom =D Men tur att hon är så fin med smink då också..för så som du fick det att låta så va hon inte alls fin utan smink. Hihi =D

din header är otroligt söt!

Jo det blev grymt coolt! Hur gjorde du det?

sv: takk dsm ;oo

din va riktigt cool!;oo



snygga bilder;oo

Svar: Tack för din kommentar =) Jag tycker att de svarta är sexigare men att de vita är snyggare... Jag tycker att det är jättesvårt att välja...



Coolt med frosten runt ögonen!



Kram

men hur gör man, man typ störsig på andra som kan !:o!

ja visst ser det gott ut!

haft en bra kväll? :)

fina bilder!

du har den finnnassttee bloggen jag har settt

och jaaa vissstt ägggeer nighiga

Sv: Tackar :) han är 23 år. :)

tack för att du tyckte att det var fina bilder på mitt inlägg på min blogg!:)



vad coola bilder!!;D

I vilket program redigerar du dina bilder?

Dom är såå fina ;D

Riktigt snyggt Linn! Du skojade inte när du tipsade oss om att titta in hit till din blogg. Den är ju full med fina bilder :D.



Mvh

Pontus

riktigt häftig blogg och riktigt coola bilder måste jag säga. :)

HERRREEJÄÄÄKLAR VA SNYGG! jag typ dör. fattar inte hur du kan!!




Kom ihåg mig?