Fredag.

Som sagt. Jag sitter hellre i Luleå och chillar och äter massa gott än att vara just nu nere på Yran i regnet. Yran är ju ändå varje år så :) Tycker faktiskt synd om dom som är där just nu.. blött! ^^

Var egentligen tänkt att vi skulle åka hem till Östersund i morgon, men pappa och Alex har blivit sjuka. Så åker hem på söndag eller måndag istället. Vill hem nu snart för har varit borta i 2 veckor. Måste hem och träffa kompisar! :)

Jag idag!

Hej tjejen!



Nu har jag röstat på ditt bidrag, ska se om jag hittar några fler som kan rösta på dig, hoppas hoppas verkligen att du får vinna kameran. Jag brinner oxå för att fota & har en systemkamera, det är en otrolig skillnad att fota med en sån jämfört med en liten kompakt kamera.



Jag tänkte att du kunde hänga på min utlottning i min blogg på ett par supersnygga örhängen från Gina Tricot. Lite som tack för att jag röstat på dig, hehe! ;)



Bor du oxå i Ö-sund? Har det blivit någon yra?

Ha en bra dag i ösregnet! ;) Kramen Ulrica

Takk for utrolig koselig kommentar! ;)

Veldig fin blogg.

Ps: Kan ikke skrive på svensk, så det får bli på norsk!

fin blogg :) följas via bloglovin :)?

M

Tack, det var snällt:)

tja jag är en söt kille såm behöver en flickvän vill du kanske bli ihop???

Hej! Skulle du kunna rösta här? :)

http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=6gcwn20100803223244nl




Kom ihåg mig?