Onsdagen den 27e

Idag var det skola som vanligt. jag blev lite sen så missade mattelektionen. Andra lektionen skulle vi ha skridskor. men jag kan seriöst inte åka skridskor. Det är nåt fel på mina fötter så jag går jättemycket inåtvridet. Så att åka skridskor är helt omöjligt. Mina fötter håller på att gå av! Så istället satt jag i studiegården och plugga matte. Så duktigt av mig ^^ x) Sedan har dagen bara rullat på som vanligt.

Nu sitter jag och försöker komma på en "knorr" på min insändare som vi ska lämna in i morgon på svenskan. Jag kan ingen aning om hur jag ska få ett slut på den.. hmm. jaja, jag kommer nog på nåt ^^

I morgon är det mycket saker som ska göras. Efter skolan så ska jag till tandläkare, sen ha dans, och sen ska jag iväg och kolla på min blivande gymnasieskola :)


men nu måste jag fortsätta med svenska! tjaråå



Kom ihåg mig?