Lördag. Träfffade Åsa

Idag så träffade jag den saknade Åsa! Vi har inte träffats på 3 veckor. Det är sjukt länge sen. Tycker att det är synd att bästa vänner inte kan träffa varandra mer än 1 gång i vekcan. och ibland (som ofta) så träffas vi varannan eller var 3e vecka t.o.m!  Men idag så kom Åsa till mig. Vi gick på ica och köpte Nutella<3 omg vad länge sen det var man åt det. Sjukt gott. Sen gick vi hem till mig och spelade sims 3. Hon åt sedan middag hos oss. Var massa mumma! Sedan åkte hon hem vid 19 tiden.

Har varit en kul dag. Nu liter bilder



Haha vi gjorde blåa gubbar och så döpte vi dom till jättefina namn XD Så går det när man inte har någon fantasi, då får man ta det man kommer att tänka på. hahah
DOCK så dog jag och Åsa av garv varje gång det kom upp som t.ex denna "Kuk har fått tillträde!"
Tillträde till vadå? haha

ÅH, jag vet, det suger att vi inte kan träffas så ofta som man vill.

Hade iallafall en jättekul dag! (som alltid)

Älskar dig mer än det finns sandkorn i världen.

PUSS. <3




Kom ihåg mig?