Andra skoldagen

Idag var det andra skoldagen. Idag kändes det faktiskt bättre att gå till skolan. men jag mådde inte så bra. Hade ont i magen och frös hela tiden. Så jag kom överrens med mamma att jag iaf skulle försöka gå dom två första lektionerna. Första lektionen var bild och andra lektionen var svenska, och då skulle vi kolla på film. Efter filmen så ville jag gå hem, men Kristin hindrade mig (som hon alltid gör med alla som vill gå hem från skolan). Istället så bjöd hon mig,Johanna och Linnea på varmchoklad i fiket. Det var gott. Och så slutade man ju att frysa (Y) Sen hade vi SO. Lärarna kommer från och med nu vara "snällare" (lr vad man ska säga XD) och låta mig få jobba med lite lättare saker. Så på so:n fick jag bara sitta och läsa i en lätt fakta bok om första världskriget. Det var ganska intressant faktiskt. Ser faktiskt fram emot att jobba med det :) Sen skulle vi ha en SO lektion till, men då skulle jag gå till skolsyster, så jag slapp den lektionen. Sen kände jag att jag inte mådde så bra, så jag gick hem då.

Sen jag kom hem så har jag sovit en stund. Sov ju ingenting inatt så har varit sjukt trött idag.


Jag är fortfarande jättetrött, så jag tänker lägga mig tidigt ikväll. Ska bara packa inför idrotten i morgon så ska jag sedan lägga mig. :) SHIT, jag kommer inte ens ihåg sist jag gick och la mig så här tidigt :P

Btw, så kommer det bli en lång dag för mig i morgon. Efter skolan så ska jag iväg på en grej. Efter det så ska jag ha gitarrlektion. usch gruvsamt mkt som ska göras.






En bild från helgen när det var soligt och skönt :)

Hahaha, inte lätt att vara trött :P

Bra att du stannade i skolan iaf ;)

Sov så gott :D




Kom ihåg mig?