Skola igår

Igår hade dom andra utflyktsdag, eller vad det kallas. Då var jag på skolan och gjorde nationella provet i svenska. Jag kom till skolan 08:45. Där träffade jag Kristin och fick gå till datasalen med min egna laptop och fick göra nationella provet. Skulle skriva uppsats. På en kvart så var jag typ nästan klar! Jag fick direkt massor av idéer och på en kvart så hade jag skrivit nästan 2 sidor! Men jag satt ändå kvar i 1,5 timme till. På den 1,5 timmen så satt jag och läste om texten typ 1000 gånger och skrev om den hela tiden. Jag tog bort saker och skrev dit andra saker som jag tyckte var bättre. Sen var jag klar. Då fick jag skriva ut den och lämna in den. Sen så träffade jag våran SO lärare och fick prata om att jag skulle ha gjort SO provet. Hon ville att jag skulle göra det IDAG (alltså igår). Jag hade inte pluggat NÅNTING. Jag kunde verkligen ingenting, men hon ville att jag skulle göra ett G-prov. Så jag fick papper och sen gick jag och satte mig och plugga. Efter 2 timmar så gjorde jag provet och hade ALLA RÄTT! ALLA RÄTT!! Riktigt stolt!

Så nu har jag gjort nationella provet och har gjort SO provet och har ett säkert betyg! :)

Knappast jag ska gå IV!  Jag hinner jobba ikapp allihopa :D



Kom ihåg mig?