Måndag. 1a Februari! :)

Hejhej! Idag är det måndag, alltså en ny skolvecka. Idag hade jag absolut ingen lust alls att gå till skolan. Ändå så lyckades jag ta mig iväg eftersom jag har bestämt mig för att kämpa. När jag väl var på skolan så ville jag bara gå hem. Men tack vare vännerna som alltid få mig på bra humör så lyckades jag ta mig igenom hela dagen. :) Efter skolan så hämtade pappa upp mig så åkte vi ner mot stan för ett ärende. Sen åkte jag hem och käkade middag, nu sitter jag här! Är riktigt trött, eftersom jag bara har sovit 3-4 timmar inatt. Så kommer troligen lägga mig mkt tidigare ikväll. Kanske 8 om jag lyckas :)

Jag orkar inte fortsätta på designen idag, kanske i morgon. Jag känner att jag också måste ner på stan någon dag och köpa lite ny kläder och smink. har inte varit och shoppat på stan sen.. julas!????? :O FÖRRA ÅRET!. Haha.


Måste även köpa nya pärlor till min mobil. Dom bara ramlar av ju :O

Pearl behöver pearls till pearlmobil :D




Kom ihåg mig?