Darin vidare till final!!

Satt som sagt och kollade på melodifestivalen för att Darin var med. Hans framträdande var jätte bra. Men jag var inte direkt super såld på låten, den var lite seg. Tycker att Darins fartfylldare eller Rockiga låtar är mycket bättre. Men jag tycker han sjöng perfekt som alltid och älskar verkligen hans röst! :) När dom skulle säga vem som hade gått vidare så satt jag och höll tummarna samtidigt som jag satt och höll andan. När dom sa att Darin hade gått vidare till final så skrek jag "Jaaaaa!!!" så det eka i hela huset. Sen typ sprang jag runt och skrek för jag var så glad! xD Ja...jag är fortfarande Darin galen. Men ibland så har det lite lugnare perioder och ibland blir det värre. Just nu håller jag på att bli Darin galen igen! Men det är ju bara underbart ^^ haha


Han ÄR snygg, så käft ni som säger annat :*

hej, hoppas att du haft en bra dag :)




Kom ihåg mig?