Slutade tidigt. Äntligen helg!

Idag hade vi kort skoldag. Men det är ju så det ska vara! Vid började klockan 9 och slutade ungefär 11:15. Hela dagen så hade vi en lära känna dag med alla på medialinjen. Vi delades upp och i grupper,, och jag blev den enda ettan i min grupp!! Typiskt. MEN det var kul ändå :DD Tycker faktiskt att denna dag var riktigt roligt! Vi hade lite olika stationer som vi skulle gå till, och där fick vi olika uppgifter eller lekar.

Efter skolan så ringde jag pappa så han kom och hämta mig. Åkte hem och åt lunch, sen satt jag i ca 3 timmar och fixade vårat nyinköpta playstation 3! NU KAN JAG SPELA LITTLE BIG PLANET! Haha så löjligt roligt! :D

Sen nu ikväll så åkte jag,mamma,pappa & Alex på kinarestaurang! guuuud vad bufé är gott där! Åt massor! Nu ska jag bara slappa framför tvn, snacka med folk på msn och äta chips! MYS! :)

p.s Överlevde första skolveckan



åh, va fint hår du har, :3 :D



känner mig typ as coolt för att jag har likadant hårspänne (a):D




Kom ihåg mig?